Rabu, 12 September 2007

Tag dari Balkish

5 BeNdA DaLaM bEg SaYa
* buku Atlas Shrugged oleh Ayn Rand
* buku nota
* telefon bimbit
* kad pelajar UCL
* kad Oyster merangkap pas bas

5 bEnDa DaLaM bEg DuIt SayA
* kad kredit
* kad debit
* kad pengenalan Malaysia
* lesen memandu Malaysia
* kad pelajar Universiti Sanjungan Bangsa

5 bEnDa FaVeReT dALaM bIlIk BujAnG sAYa
* katil sofa bed
* bantal 1
* bantal 2
* bantal kecil yang saya ada sejak bayi
* duvet

5 PeRkArA yAnG sAYa NaK lAkUkAn
* menamatkan pengajian
* mendapat kerja
* pulang ke Malaysia untuk berhari raya
* bercuti di luar UK
* membeli kasut, seluar jeans, suit, kemeja, cermin mata baru

5 PeRkArA yAnG sEdAnG dIlAkUkAn
* menyusun ayat dan juga lukisan di InDesign
* mendengar musik
* berkemas untuk pulang ke rumah
* membuang fail saya dari Mac sekolah
* memikirkan mengenai makan malam

5 OrAnG yAnG sAyA nAk TaG ?
*hidayah gm
*fazilah g
*hidayah gm
*fazilah g
*ulang sekali lagi!

7 ulasan:

hidayahrodhi berkata...

kkk, saya tahu bantal kecil yang ada sejak bayi itu.saya juga masih menyimpan kat matrik universiti sanjungan bangsa itu.

Fatin berkata...

Assalamualaikum,

Selamat menyambut bulan Ramadan.

Wassalam.

fazilah:g berkata...

Kenapa saya?

Bila balik raya?

nurulazreenazlan berkata...

kerana pembaca saya yang boleh diharap untuk menulis dalam bahasa Melayu adalah terhad.

saya tak tau bila balik, mungkin tahun hadapan?

Fatin berkata...

Assalamualaikum,

Simpan kad UTM dalam dompet lagi? Boleh pakai ke? lol

Wassalam.

MJ berkata...

selamt hari raya la walupun tak dapt bakr lemang di UK tuu..

hihihi.

nurulazreenazlan berkata...

hi enche jayzuan =)

selamat hari raya kepada anda juga =)