Ahad, 25 November 2007

Keinginan

Kadangkala, apabila komputer riba saya bermasalah apabila saya membuat kerja-kerja grafik, seperti menggunakan perisian KedaiGambar atau TukangIlustrasi, saya teringin benar untuk ada sebuah komputer yang berlogo BuahKenaTokak itu.

6 ulasan:

Fatin berkata...

BuahKenaTokak it memang mahal, kalau beli sebagai student kat sini pun hanya boleh dapat 10% discount je... Itupun masih mahal lagi. Bila ko dah kerja nanti, bolehlah beli sebiji buah putih itu untuk kegunaan peribadi. :) Kalau ada berita baik pasal job, jangan lupa khabaq!

nurulazreenazlan berkata...

Insya Allah Fatin =)

Kalau aku beli BuahKenaTokak tu, memang untuk kegunaan peribadi la. Melainkan aku menjadikan masuk pertandingan sebagai satu kerjaya. Huhu.

hidayahrodhi berkata...

ermmm..buahkenatokak memag sungguh mantap.macam kakak saya yang dah tak berapa pandai nak guna computer biasa.bila dah berkerjaya kumpul la duit beli sebiji.taklah kempunan bila balik malaysia nanti.

John Hafiz berkata...

An Apple a day keeps Bill Gates away.

47 berkata...

Saya menjadi gelihati apabila terlihat perkataan BuahKenaTokak. Kreatif sungguh pengalihan bahasa anda.

Saya juga menjadi gelihati apabila mendapati kebanyakan komen di sini (termasuk yang ini) adalah dalam bahasa Melayu baku. Seolah-olah ada polisi baku 100% pula haha :)

Mr Jagatraya berkata...

buah kena tokak?Hmmmm.boleh tahan jugak translation tu..Tapi,kena ada duit lebih sikit untuk mendapatkan buah kena tokak walaupn bunyinya murah...